Nog 5 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Wobke Velde - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Wobke Velde - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen...

Blijf op de hoogte en volg Wobke

06 Juli 2014 | Nederland, Leiden

Lieve allemaal,

Over een weekje is Nederland als het goed is wereldkampioen en ik zit ik alweer 2 dagen in Malawi. Het werd dus eens tijd dat ik een weblog aan ging maken.

Op vrijdag 11 juli vlieg ik naar Malawi. Hier ga ik vrijwilligerswerk doen via de stichting be-more, bij het project YODEP ( Youth Development and Productivity). Zoals de naam al zegt zal ik hier voornamelijk met kinderen werken. Denk aan dingen als sporten, spelletjes doen, eten geven en misschien lesgeven. Ook zijn er praatgroepen voor vrouwen, of HIV-patiënten. Verder zullen we ook huisbezoeken doen bij gehandicapten, zieken of ouderen, om daar kleine klusjes te doen zoals de vloer vegen of muurtjes schilderen.
In welke verhouding deze activiteiten zullen plaatsvinden weet ik niet. Ik kan moeilijk een beeld vormen bij wat ik de komende maand nou precies ga doen en hoe ik dat ga doen en onder welke omstandigheden. Wel weet ik dat ik dit al heel lang wil en dat ik er super veel zin in heb (al word ik nu het zo dichtbij komt wel erg zenuwachtig...).

Ik heb geen idee hoe vaak ik wifi zal hebben en of ik dus wel kan schrijven. Ik weet ook niet of ik het type ben om dit braaf bij te houden, zelfs áls ik wifi heb. En ik weet niet of er mensen zijn die zin hebben om dit te lezen. Maar als dit nou allemaal wel het geval is, dan kan je je abonneren of gewoon afwachten totdat deze site een berichtje plaatst op mijn facebook. Dan kan je mijn stukje lezen en natuurlijk onder het stukje antwoorden dat je me zo mist.

Ik ben heel erg benieuwd en ik heb er zin in!

Liefs Wobke



  • 07 Juli 2014 - 03:23

    Bert:

    Off topic

  • 07 Juli 2014 - 13:44

    Jasmijn Verhulst:

    Ik mis je zo..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Malawi!

.

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Eerste dagen in Malawi

13 Juli 2014

Eerste dagen in Malawi

13 Juli 2014

Eerste dagen in Malawi

13 Juli 2014

Eerste dagen in Malawi

06 Juli 2014

Nog 5 nachtjes slapen...
Wobke

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 2636

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Malawi!

Landen bezocht: